segunda-feira, julho 13, 2009

PERDEUS MA SÊ TXIRIN DE GRÔG


Celse, hoje em dia ê repézin de Ciênça!

Foi um de kej repezin k marcá um ép'ka ne R'ber das Pata

F'ka promessa duns post te contá sis peripécia!

Por ógora t bé esse eî:


Celse semp foi um repézin ausente d' zona

Pe quê el bé estudá ne s'mcente mut céd

Ma semp kel voltésse de féria

El tava merguiá curpin ne butkin de sê pé..Ti Xénde


Ma essióma era um kéxer merióde,

el tinha k'reçunzinhó frók,

K'roçón de barata


Enton tinha kej ioma k tava tma ess gruguin fiode

Ma kel cuntinha ja ta estod r'bód um bocód

Eje tava txga, senta..meté ne conversa sim ninguem txmeje..etc


Um dia um F'lóne (s'em mentá nome eje te d'cepéme ove!)

Txga la el meté ne Bulcón el dzê:

- Oh Cécé...Cécé, uá..eje moce de MPD (Era govérrr nekel óltura)

Eje moce de MPD góra...(pausa...) gó já je resolvê ê ne bem dá nôs fome...


(A kelê ome, ê ess gruguin k tel ne p'nuria...)



El f'zé log kel sinelzin kej te fezé ne déde te pdi kel pinguin de coza...
Dédona ne kel primer tól de déde indicodor...

Celse n dive recurse senon a del kel gruguin fióde


Vida ê um escola d'vera...

Bom, góra Deus é ká velême!

.........................

3 Comentários:

Benvindo Chantre Neves disse...

Hahahahaha

Enton ógora tché'm bem contób um pircid (esse ê um de kês pirraça ke nhé pé te contá, bo séb kel oma é um bocód busód. indê bem ke mi'n séí'l)

Nhe Chikinha era um viuva k tava vendê grog ma tóbóc. El era um ômor de moer, sem méldéd. Ma tembêm percósa de sê ingenuidéd tud gent tava tchucél déd no oi.

Um bél dia um flón amante de se pinguin bé lá comprá um kuértin. El tchgá ne moer el dze'l: Ó Chica bté'm la um kuért de kel éguinha de kana ke bo tem ei.

Chikinha já entrá prêdent, já’l fcá, jal fcá… depos d’uns minut el bem kun garrafa de 1 litro pérriba de mei de grog. Kun kérinha desinjetada el dzê esse oma:
- uá deskulpém ótróse, ja'm espiá kel medida dum kuért la predent ma kués ja'm pol de mon. Mi'n séb ógora kmenera k’um ti te bem m'dib esse cálce.
Óma e'n div més k fêzê, el voltá esprójód pe kel moer el dze'l:
- Ó Chica, e'n den prublema, oiá nhó boca é justin um kuért, diazá un descubri isso.
Chica: bo te né sério, criótura?
Quel flon: Sim om, é um m’dida sem rôzol.
Chica, sem pensá dos vez, estendê mon el dá oma garrafa. Kel estopôr eskencará goéla, revrá garrafa nó boca etê garrafa fcá séc russo.

Enton, moer, kum kérinha desenimód voltá pe kel estôpor el perguntél:
- Ó moço, ma bo’n inganá ne m’dida?
Óma, voltá kun cara estanhada el respondê: Oce t’otchá??? Cê oiá kê nhó boca e’n de kêstmá inguéne’m, se uvi???…

Valdevino Bronze disse...

hahahahahaha
Cuitod de nhô bofe
Esse ê um post de graça né...
M sebê k bo te utrizéme...
Jam m tem ferriel ei num post..
Val

Benvindo Chantre Neves disse...

Estód avontéd!

Kel braça

Blog Widget by LinkWithin